.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقوع سیل مکرر و نگرانی مردم شرق مازندران

جمعی از شهروندان شرق مازندران در شهرهای بهشهر و گلوگاه وقوع سیل به دفعات در منطقه رانگران کننده دانسته و بیان کردند باید در راستای جلوگیری از سیلها در منطقه فکر اساسی صورت گیرد.

به گزارش مهر ، یکی از شهروندان فرهنگی بهشهر با بیان وقوع دو سیل پیاپی در شرق مازندران گفت: در شهر سازی و ساخت منازل ما و همچنین برداشت بی رویه چوب از جنگل اشکالات فراوانی وجود دارد که باید بررسی شود.

درویش علی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه با جاری شدن کوچکترین سیل در منطقه بسیاری از مناطق با آبگرفتگی روبرو شده اند و بسیاری از مردم از نگرانی تا صبح نخوابیده اند.

وی ادامه داد: وجود دره های فراوان در شهر با وجود آشغالهای فراوان و عدم آبراهه مناسب در داخل شهر مزید بر علت شده و با کوچکترین بارش شاهد جمع شدن آب در سطح معابر و خیابانهاییم که باید از سوی مسئولان و صاحبان امر فکر اساسی در این راستا صورت گیرد.

محمد طهماسبی دیگر شهروند بهشهری نیز با بیان اینکه بسیاری از خیابانها و کوچه پس کوچه های شهر از گل و لای و زباله پر شده است، گفت: متاسفانه تنها با کمک مردمی این کار عملی نمی شود و باید نهاد مناسبی پیگیر کارهای انجام شده در این رابطه باشد.

کامران کلبادی نژاد نیز در خصوص خسارات وارده گفت: در شهرستان گلوگاه نیز با مشکلات عدیده ای در خصوص جاری شدن سیل مواجه شده ایم که از جمله تخریب معابر، دهانه پلها، آسفالت خیابانها و.. بوده است.

وی ادامه داد: جاری شدن سیل موجب خسارت به آبرسانی و برق رسانی منطقه نیز شد که در این راستا بیشترین خسارت شامل قلعه پایان، سنگ کیاب سر، ولمازو، تیرتاش و تیله نو شده است.

مهرداد کیانی نیز در این رابطه افزود: این سیل موجب خسارت رساندن به محصولاتی از قبیل ذرت، دانه های روغنی و لوبیا و سویا شده که امیدواریم ر این رابطه کارهای اساسی صورت پذیرد.

معصومه اسلامی بسته شدن راههای ارتباطی روستایی را از جمله مشکلات این سیل دانست و یادآور شد: بسیاری از خانواده های ما در روستاها ساکنند و متاسفانه به دلیل بسته شدن راه ارتباطی و قطع تلفن و برق اطلاع چندانی از اقوام نداریم و این مسئله نگران کننده است.

وی افزود: در مناطق شهری نیز سیل خسارات جدی به محصولاتی مانند شالی در کنار رودخانه ها وارد کرده که جبران ناپذیر است.

شنیده ها در سطح شهر بهشهر نیز حاکی از آن است که یک فرد در اطراف رودخانه های بهشهر در خیابان قائم غرق و کودک دو ساله دیگری نیز بر اثر برق گرفتگی ناشی از سیل فوت کرده است که هنوز از سوی مسئولان در این راستا اطلاعی بدست نیامده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.